Alltså.. Tack!

Jag måste bara få tacka! 
Tacka min älskade sambo som gett mig det finaste som finns-vår underbara son! 

Jag vill tacka mitt liv och mitt öde. För jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle få barn. Länge trodde jag faktiskt att jag var steril. Men det är som med Triss.. Plötsligt händer det! ;-)

Att ha fått barn har oxå öppnat en helt ny värld för mig. Jag har fått ett helt nytt liv och jag är så lycklig. Framförallt så får jag känna hur den starkaste kärleken i världen känns. Kärleken till ens barn. Den är så obeskrivlig. Så vacker. Så oändlig. 

Jag älskar min son. Jag älskar min sambo. Tack för detta fina liv med er ♥️ Ni är mitt allt! 






2014-02-21 @ 09:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>