Dagen med stort D är kommen!

Äntligen! Idag blir jag och mamma grannar. Hon och min goa styvfar ska bo i ett helt fantastiskt hus bara ett stenkast ifrån oss. Det ska bli jättekul att ha dom så nära :-) 

Så om en stund ska jag och Leo börja göra oss redo och traska bort till huset. Hjälpa mamma att packa upp och få rätt på allt invändigt. Trist väder med blåst och regn men det får ju gå ändå. 
Hur som helst så blir det en heldag hos mamma/mormor idag. Mysigt! 

Leo och jag steg upp ca halv nio idag. Vi vaknade redan kl 8 men det är så mysigt att ligga kvar i sängen och prata på morgonen. 

Min gosse verkar må bättre idag i alla fall. Han fick ju omgång 2 av vaccinet igår så han var väldigt gnällig och hade ont i benen på kvällen. Men efter en dos alvedon så somnade han gott :-) 

Leo vid frukosten imorse

Jag blev oxå vaccinerad igår, mot Röda hund. Hoppas jag blir immun denna gången då.. 

Nej, dags att göra sig iordning! 
2014-01-10 @ 10:58:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>