Tråkiga vinter!

God morgon! 
Kvart över sju vaknade min guldklimp idag. Så det var bara till att stiga upp. Men jag är faktiskt inte så morgontrött längre. Tror att jag äntligen börjar vänja mig. Det tog bara ca 6 månader ;-) 

Hur som helst, vi körde de vanliga morgonrutinerna med en flaska ersättning och en ny blöja. Sen brukar Leo vilja busa lite på lekmattan. Men idag var han liksom lite gnällig. Blev en stunds magträning och sen ville han inte mer. Konstigt, tyckte jag. Testade med mer mat. Och då visade han tydligt att han ville gå och lägga sig igen. Så här ligger vi åter igen i sängen. Och han somnade på studs. 
Det är tredje dagen som han är såhär trött. Igår och i förrgår sov han hela nätterna plus ca 6-7 timmar under dagen. Han e inte vaken särskilt länge. Tror han har en ny tillväxtperiod. För det verkar inte som om han ska bli sjuk, han visar inga tecken i alla fall. 
Nåja, jag klagar inte. Man får njuta medans man kan. Inte alla som får ligga och mysa så många timmar om dagen med sitt barn ;-) Jag passar på!

Vintern är nog här nu. Det sägs ju att det inte är vinter förrän det varit nollgradigt i fem dagar. Men jag tycker att det är vinter nu. Kallt, snöigt och blåsigt. Tvi, jag hatar det! 
Längtar verkligen till våren nu. Januari-Mars är verkligen årets mest dryga månader. 

Söndag idag.. Vi har inga planer mer än att jag måste ta itu med tvätten här hemma. Kanske laga någon god middag. Jag får se, helt enkelt. Dagarna känns så gråa och trista. Men nu ska jag försöka vila lite till!

Ha en fin Söndag! 



2014-01-19 @ 08:37:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>